Ryan en Mitchel kiezen voor HEES

25 mei 2024

RYAN DE JONG EN MITCHELL VERRIPS KIEZEN VOOR AVONTUUR BIJ VV HEES

We hebben een aantal jaar tegen ze mogen voetballen en toen hoorde je vaak langs de zijlijn: Goh je voetbalt liever met die gasten als tegen ze! Vanaf volgend seizoen maken Ryan de Jong en Mitchell Verrips de stap FC Hilversum naar Hees.

FC Hilversum was ons jarenlang te snel af in de strijd om het kampioenschap en leek een geoliede machine. Mede door deze 2 rasechte Utrechters die in het mediadorp neergestreken waren. Daarvoor waren Mitchelll en Ryan actief voor DHSC, waar ze nog promoveerde naar de hoofdklasse.

Ryan speelt het liefst controlerend op het middenveld, maar heeft ons ook vaak pijn gedaan met fantastische doelpunten. Zijn oud-trainer noemde hem wel eens de grootste groeibriljant die hij onder zijn hoede heeft gehad. Een fantastische aanwinst voor onze vereniging. Zowel op het veld als in de kantine heeft Ryan uitmuntende kwaliteiten.

Mitchell speelde ook voorheen bij DHSC en dan vooral in de achterhoede. Een splijtende pass is zijn handelsmerk en verdedigend bezit hij over een echte Utregse mentaliteit.

We wensen beide toppers van harte welkom en gaan er een gezellig seizoen van maken! ❤️🤍