Fons Hilhorst Graspollen toernooi was een groot succes!

10 juni 2024

Het Fons Hilhorst Graspollen Toernooi 2024 was een groot succes!

Zaterdagochtend arriveerden de teams langzaam op het terrein voor het Fons Hilhorst Graspollen Toernooi 2024. Het was een prachtige start van een dag vol sport en gezelligheid. Rood Wit stal de show met een spectaculaire entree in een omgebouwde RCV-wagen.

De passie en inzet van de spelers was meteen zichtbaar en hoorbaar. De teams gaven alles tijdens de eerste wedstrijden. Na de eerste wedstrijden kon de verleiding van de bar echter niet langer worden weerstaan door velen. Uiteindelijk bleek SO Soest 3 de sterkste van de dag, gefeliciteerd met de overwinning!

We zijn bijzonder dankbaar dat Elske en haar zonen Holger en Jorden namens Fons de prijsuitreiking aan de teams wilden verzorgen. We hopen dat ook jullie terugkijken op een mooie dag vol sportiviteit en plezier.

De foodtrucks trokken de hele dag door veel bezoekers en zoals altijd sloten we het toernooi af met een knalfeest met DJ Eric C. Jong en oud vierden feest en dansten erop los.

We kijken terug op een fantastische dag. Voor velen misschien ‘gewoon’ een toernooi; voor ons een eerste keer zonder Fons, maar met vernieuwingen, oude herinneringen, veel gelach, diepgaande gesprekken, langdurige vriendschappen en ouderwetse gezelligheid. Dit is Hees.

Tot volgend jaar!