IN MEMORIAM ♥ Dennis Vrolijk ♥

IN MEMORIAM
Dennis Vrolijk
3 juli 1968 – 22 juni 2024

Afgelopen zaterdag ontvingen wij het vreselijke bericht dat ons lid en oud speler Dennis Vrolijk helaas veel te vroeg is overleden.
Ondanks dat we wisten dat Dennis al geruime tijd ziek was komt het overlijden van de goedlachse, grote beer toch als een enorme schok.

Dennis speelde een aantal jaren in de spits bij Hees 1. Hij was een oersterke bonkige spits die moeilijk van de bal te krijgen was. Na een aantal seizoenen stopte Dennis bij het eerste elftal van Hees om een vriendenteam op te
richten. Een voetbalteam waar al zijn voetbalmaten in speelde. Hier was hij zo trots op, helemaal omdat hij met deze mannen meerdere keren het kampioenschap heeft gevierd. En vergeet de onuitwisbare weekendjes weg niet wat standaard geregeld werd aan het einde van het seizoen.

Daarnaast was hij een fanatieke supporter van ons eerste elftal en was zijn harde stem tijdens het aanmoedigingen bij de wedstrijden van Hees 1 voor iedereen herkenbaar. Jong en oud, voetballend of niet voetballend,
Dennis had voor iedereen een hand, knuffel of praatje paraat.

Dat Dennis van Elvis hield weten we allemaal. Wat hebben we vaak in de kantine mogen genieten van de momenten dat hij tijdens de derde helft de nummers van Elvis zong.

Dennis heeft zich ook ingezet voor de bouw van ons nieuwe clubhuis. Het glas van ons clubgebouw is door hem geleverd en geplaatst.
Ook was hij jaren actief in de werkploeg van Hees.

Een aantal weken geleden is hij, samen met zijn gezin en goede vrienden, nog op vakantie geweest naar Curaçao. Al voor deze vakantie besloot hij dat verdere behandeling van zijn ziekte niet meer ingezet zou worden in de hoop nog enig kwaliteit van leven te mogen hebben. Helaas mocht dit Dennis niet meer lukken. Na zijn lange strijd ontbrak het in de laatste fase aan kracht en energie. Het was op.

Dennis was een echte Heziaan in hart en nieren, wij zullen hem enorm gaan missen.
Onze gedachten gaan uit naar zijn vrouw Angelique, zoon Brandon en dochter Misty. Wij wensen hen alle kracht toe om dit grote verlies een plaats te geven.

De condoleance wordt zaterdag 29 juni 2024 vanaf 14.30 uur tot 16.00 uur gehouden bij vv Hees.
De crematie zal maandag 1 juli 2024 om 14.30 uur plaatsvinden in het Crematorium Laren.

Maandag vertrekt Dennis om 13.15 uur vanuit het uitvaartcentrum en rijdt dan nog één keer langs zijn huis. Er is een mogelijkheid om aan te sluiten achter de rouwstoet naar het crematorium in Laren. Diegene die dit wil kan vanaf het winkelcentrum Overhees aansluiten op de rouwstoet. Het zou mooi zijn als degene die aansluiten de Hees-sjaal of iets anders roods aan de auto willen bevestigen. Graag wel de auto’s met de rouwvlag voorrang geven en niet eerder aansluiten dan bij het winkelcentrum.

Namens het bestuur vv Hees

Hans Uit den Bogaard