Terugblik seizoen 23/24 jeugd

05 juli 2024

En dan, voor je het weet, is er weer een seizoen jeugdvoetbal voorbij en gaat de blik voor de meeste van ons op een welverdiende zomervakantie. Een mooi moment voor een korte terugblik.

Dit seizoen was het eerste seizoen waarin we de samenwerking met de Voetbalschool uit Amersfoort zijn aangegaan. Op deze wijze zijn we in staat om alle trainers kwalitatieve ondersteuning en begeleiding te bieden en zichzelf te ontwikkelen als trainer. Het doel hiervan is om alle teams in de jeugd kwalitatieve en leuke trainingen aan te kunnen bieden in de persoonlijke, familiaire en gezellige sfeer waar onze vereniging bekend om staat.

Het is dan ook mooi om te zien dat veel van de jeugdteams afgelopen seizoen een mooie ontwikkeling hebben doorgemaakt. Maar nog belangrijker, de teams hebben vooral een hoop plezier gehad. Dit alles dankzij alle trainers, leiders en andere vrijwilligers die zich wekelijks inzetten voor de jeugd. Grote dank hiervoor!

Tegelijkertijd ging met de afronding van het huidige seizoen de blik van ons als jeugdbestuur alweer op het volgende seizoen. Een seizoen om naar uit te kijken want de instroom van nieuwe jeugdleden en teams in de JO7 en JO8 blijft zich voortzetten en tevens zijn wij ook heel blij met de terugkeer van diverse oud jeugdspelers die vanaf volgend seizoen terugkeren om samen de nieuwe JO17 te gaan vormen. Inmiddels zijn ook alle trainers posities ingevuld en gaan we volgend seizoen met meer dan 25 enthousiaste jeugdtrainers aan de slag.

Voor nu wensen wij namens het jeugdbestuur iedereen een hele fijne vakantie en we kijken uit naar seizoen 2024/2025.

Groet,

Erik van Mourik