Kick-off 24/25

31 augustus 2024

De jeugdteams hebben vanochtend op z’n Heziaans het seizoen afgetrapt: vol sportiviteit, enthousiasme en natuurlijk de nodige gezelligheid! Het doel van de dag was teambuilding, zodat alle spelers én ouders elkaar (weer) kunnen vinden voordat de competitie volgende week van start gaat.

Voor de leeftijden tot en met JO13 hadden we een reeks leuke spellen georganiseerd die samenwerking, inzet en doorzettingsvermogen stimuleerden. Van ladder rock-sisser-paper en noodle doorgeef tot voetbaldarts — alle ingrediënten waren aanwezig voor een actieve ochtend. De kinderen lieten zien dat ze helemaal klaar zijn voor het nieuwe seizoen!

Na de spelletjes stond er wat drinken en fruit klaar om de energie weer aan te vullen voor het volgende onderdeel. De teams speelden een oefenwedstrijd — want dat is uiteindelijk wat de kinderen het liefste doen: lekker voetballen! Om de hongerige buikjes te vullen, kregen ze daarna nog een heerlijke snack gesponsord door Snack Totaal.

De teams vanaf JO14 hadden hun eigen uitdagende programma in de duinen, waar ze flink werden getest tijdens een (in)spannende bootcamp. In twee teams streden ze fanatiek om de winst, en bij elk onderdeel ging het er spannend aan toe. Uiteindelijk moest het laatste spel beslissen wie er met de eer vandoor ging.

En na deze inspanning natuurlijk ook voor hen een lekkere snack, die in een mum van tijd was verdwenen — logisch, na zo'n intensieve dag.

We zagen tevreden gezichten het terrein verlaten en kunnen we terugkijken op een geweldige seizoensopening! Wat zijn we dankbaar voor onze clubtoppers voor het organiseren, begeleiden en deelnemen aan deze dag. Dankzij jullie is een nieuwe traditie geboren!

Media