IN MEMORIAM: Kees van den Broek

IN MEMORIAM

Kees van den Broek

12 mei 1952 – 5 oktober 2024

Op zaterdag 5 oktober 2024, net voor aanvang van de wedstrijd van Hees 1 tegen Olympia 1, ontvingen wij het zeer verdrietige nieuws, dat Kees van den Broek op 72 jarige leeftijd was overleden.
Donderdag 3 oktober 2024 voelde Kees zich, tijdens het biljarten bij Honsbergen, niet goed worden. Hij zakte weg, waarna hij snel werd gereanimeerd en met spoed naar het ziekenhuis werd gebracht. Vanaf donderdag leefde we in hoop en vrees. Helaas mocht alle zorg niet baten en is Kees in het bijzijn van zijn geliefden overleden.

Kees was een bijzondere man met een totaal eigen wil en gedachten. Door velen geliefd maar soms ook iemand waarvan je dacht, moet dat nou. Hij was een man van afspraak is afspraak en van niet zeiken maar doorgaan en doen. Zo was hij voor zichzelf maar ook voor zijn omgeving.

Kees is één van de mannen geweest die actief heeft meegebouwd aan ons mooie clubgebouw, waar we hem eeuwig dankbaar voor zijn.

Wij beseffen heel goed dat Kees niet alleen bij ons, maar zeker bij vrouw Lida, zijn zonen Wout en Bas en zijn schoondochter Yvonne, een enorme leegte achterlaat.
Wij wensen Lida, Wout, Bas en Yvonne en verdere familie en vrienden heel veel sterkte met dit verlies.

Weet dat wij als vereniging er voor jullie zijn.

Maandag 14 oktober 2024 om 15:00 uur zal de crematieplechtigheid plaatsvinden in de Lichtzaal van Crematorium Amersfoort, gelegen aan de Dodenweg 31 te Leusden.

Namens het bestuur vv Hees,

Vicevoorzitter