Sponsor worden

Voetbalvereniging Hees is meer dan een sportclub – we zijn een hechte gemeenschap waar sportplezier, ontwikkeling en samenhorigheid centraal staan. Met een rijke historie en een groeiend aantal leden is onze club een plek waar jong en oud elkaar ontmoeten, zowel op als naast het veld. Om onze ambities waar te maken, kunnen we niet zonder de steun van betrokken sponsors. En misschien ben jij daar wel één van!

Waarom sponsoren?
Sponsoring bij VV Hees is niet alleen een investering in de sport, maar ook in de toekomst van onze jeugd en in de lokale gemeenschap. Als sponsor draag je direct bij aan de ontwikkeling van talent, het organiseren van evenementen en het verbeteren van onze faciliteiten. Bovendien biedt het sponsoren van VV Hees jouw bedrijf een uitstekende mogelijkheid om zichtbaar te zijn in de regio en je maatschappelijk betrokken te tonen.

Mogelijkheden
Er zijn tal van manieren om onze club te sponsoren, afgestemd op jouw wensen en budget.

We bieden de volgende pakketten aan:

Daarnaast kan je ook losse onderdelen sponsoren, specifiek voor het team waar jouw bedrijf bij betrokken is. Denk hierbij aan:

• Wedstrijdtenues
  • Trainingstenues
  • Trainingspakken/presentatiepakken
  • Jassen
  • Tassen
  • Evenementen/activiteiten
  • Reclameborden
  • Vlaggen
  • Wedstrijdbal

Samen kijken we graag naar de mogelijkheden die het beste passen bij jouw bedrijf en onze vereniging. Jouw steun is van onschatbare waarde en draagt direct bij aan het sportplezier van onze leden!

Interesse?
Wil je meer weten over de sponsormogelijkheden of wil je sponsoring opstarten? Een lid van de sponsorcommissie is het aanspreekpunt voor sponsoring van wedstrijden trainingskleding en andere sportaccessoires. Aangezien wij zijn gebonden aan overeenkomsten met onze leverancier, is het niet toegestaan dat deze bestellingen op individuele basis plaatsvinden.

Neem contact op met Jeffrey Dorrestijn via sponsorzaken@vv-hees.nl, en we bespreken graag wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Samen maken we vv Hees sterker!