Wedstrijdkleding

Verstrekte wedstrijdkleding

vv hees verstrekt een tenue dat gebruikt kan worden tijdens de wedstrijden. Elk team ontvangt een teamtas met daarin voldoende tenues in de opgevraagde maten voor de betreffende lichting.

Rode voetbalsokken dienen de spelers zelf aan te schaffen, deze zijn verkrijgbaar ijn de kantine bij vv Hees of via iedere willekeurige Sportwinkel/webwinkel. Vanuit de kantine verkopen we de Stanno sokken, deze zijn relatief eenvoudig aan te trekken.

De kleding blijft eigendom van de vereniging en wordt aan het begin van elk seizoen via de teamleiders in bruikleen gegeven aan de teams. De shirts hebben een uniek nummer en zijn gekoppeld aan het team. De teamspelers zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor het zorgvuldig omgaan met de verstrekte tenues.

Regels voor het gebruik van sportkleding:

• Na elke wedstrijd worden de tenues ingenomen door de teamleider (of een aangewezen persoon), gecontroleerd en in de teamtas opgeborgen.
  • De ouders/verzorgers van de spelers zijn verantwoordelijk voor het wassen van de shirts. De teamtenues moeten gezamenlijk worden gewassen op maximaal 40 graden Celsius. Bij de volgende wedstrijd worden de gewassen tenues weer uitgedeeld.
  • Schade aan de kleding door onjuist wassen wordt verhaald op het team.
  • De kleding dient minimaal een uur voor de volgende thuiswedstrijd of voor de door de leider vastgestelde vertrektijd voor een uitwedstrijd beschikbaar te zijn.
  • De tenues mogen alleen tijdens officiële wedstrijden van vv Hees worden gedragen, niet tijdens trainingen of andere gelegenheden, tenzij er toestemming is gegeven door de Kledingfondscommissie.
  • Het is niet toegestaan om zonder toestemming van het bestuur teksten of andere uitingen op de kleding aan te brengen.
  • Bij verlies of schade door onzorgvuldig gebruik worden de kosten verhaald op het team, volgens het bedrag dat in de gebruiksovereenkomst staat vermeld.
  • Schade aan de kleding tijdens een wedstrijd moet direct na afloop gemeld worden bij de teamleider, die dit vervolgens bij de Kledingfondscommissie aangeeft.
  • Bij vermissing of andere schade aan de kleding moet de teamleider dit zo snel mogelijk melden bij de Kledingfondscommissie.
  • Aan het einde van het seizoen zorgen de teamleiders ervoor dat alle kleding en toebehoren worden ingeleverd bij de Kledingfondscommissie.

Kledingfonds

Voetbalvereniging Hees heeft een kledingfonds, met als doel elk team te voorzien van een uniform clubtenue. Het kledingfonds valt onder de verantwoordelijkheid van het bestuur.

Alle leden dragen jaarlijks bij aan dit fonds via een verplichte financiële bijdrage. Hiermee worden de shirts en broeken voor alle jeugd- en seniorenteams van vv Hees aangeschaft. Keeperhandschoenen vallen niet onder deze regeling.

De bijdrage wordt aan het begin van het seizoen automatisch geïncasseerd, samen met de contributie. Bij het niet tijdig betalen van de kledingfondsbijdrage kan de speler niet deelnemen aan wedstrijden.

Ledenshop

Bestel jouw Hees-kleding nu eenvoudig online!

De officiële Hees-kledingshop is online bereikbaar, waar je direct allerlei Hees-artikelen kunt bestellen, zoals trainingsjacks, keepershandschoenen, sporttassen en meer.

• Maatvoering: Geen probleem! Bij het bestellen kun je de juiste maat kiezen. Bij twijfel kun je langsgaan bij INTERSPORT Van Dam.
  • Opdruk van namen en rugnummers: Ook dit is geen probleem. Je kunt precies aangeven hoe je dit wilt hebben bij het plaatsen van je bestelling.

De Hees-kledingshop biedt alles op het gebied van Hees-kleding. Neem snel een kijkje op de website via de button in de rode balk.

Bestellingen in de Hees-kledingshop worden verwerkt door INTERSPORT Van Dam. Onder normale omstandigheden is je bestelling binnen 2-4 werkdagen af te halen in de winkel aan de Birkstraat 103 in Soest. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling te laten bezorgen. Indien je hebt aangegeven dat de bestelling thuisbezorgd moet worden, wordt deze zo snel mogelijk verzonden. De kosten voor aflevering worden vooraf in rekening gebracht.

Teamkleding (Sponsoring)

Wanneer je voor een heel team kleding wilt bestellen (bijvoorbeeld met sponsoropdruk), kun je contact opnemen met Jeffrey Dorrestijn via sponsorzaken@vv-hees.nl.  De bestelling loopt in dit geval via de vereniging en de levertijd varieert tussen de 10 en 15 werkdagen. Zodra de bestelling klaar is, krijg je bericht van de vereniging.

Lees meer over sponsoring.

Let op: Jouw officiële Hees-wedstrijdshirt en -short ontvang je via de vereniging, en niet via de webshop.